Limba română, întrebare adresată de byancabya31, 9 ani în urmă

Vreau o compunere de 15-25 randuri in care sa se prezinte o intamplare dintr-o excursie.

Răspuns de meyoung
''Avionul buclucas''

Abia am asteptat vacanta de vara si am numarat zilele pana cand voi pleca in excursie in Austria.
Am ajuns devreme la aeroport impreuna cu parintii, ne-am imbarcat in avion si am plecat fericiti si nerabdatori. Era primul meu zbor si desi nu voiam sa par emotionata, eram totusi. Priveam incantata norii, iar ceea ce vedeam jos mi se pareau imagini de necrezut. Era liniste si dintr-o data se  aude vocea capitanului care ne spune ca urmeaza o zona cu turbulente datorita unui curent de aer puternic pe care-l traversam. Peste cateva secunde tot avionul vibra usor si se inclina spre dreapta. Am intrat in panica, mi-am strans de m,ana mama si nu puteam sa rostesc nimic. Dintr-o data totul s-a sfarsit, printre nori se infiripau raze de soare si povestea urata trecuse ca prin farmec.Parintii mi-au explicat ca e normal ceea cese intamplase si ca nu trebuia sa-mi fie teama, acest lucru se poate intampla frecvent si chiar cu intensitate mai mare. Mi-am luat castile si am ascultat muzica pe care o indragesc, iar peste putin am ajuns la destinatie.
A fost o intamplare pe care nu o voi uita curand si ma bucur ca totul s-a terminat cu bine.

sau

Valul marii''
Era o zi frumoasa de vacanta de vara, in care stateam la plaja si ma relaxam dupa un an scolar incarcat.
Soarele ardea cu puterea unui foc de iulie, iar briza incerca in zadar sa-i stearga din dogoare. Doar valurile marii pareau speranta de racoare si zgomotul lor atunci cand ajungeau la mal m-au trezit din visare. Mi-am luat prietena si am intrat in apa, incercand sa ne racorim un pic. Nici nu-mi trecea prin cap ca ea nu stie sa inoate, asa ca m-am departat un pic de ea si m-am lasat in leaganul valurilor. Dint-o data aud strigate de ajutor si o vad panicata si dezechilibrata. Am ajuns la ea cat am putut de repede si impreuna cu un baiat care vazuse si el ce se intampla, am scos-o pe mal.
Din fericire totul a fost mai mult o sperietura groaznica, prietena mea nu patise nimic, dar s-a speriat cand a lovit-o un val si cum stia ca nu invatase sa inoate, a strigat dupa ajutor. A fost momentul in care am realizat ce se putea intampla daca nu interveneam repede, iar aceasta intamplare  pot spune ca m-a maturizat, gandesc altfel acum

meyoung: sper sa nu-ti fi dat prea tarziu raspunsul