13. Scrie un program care afişează o căsuță realizata din steluţe, asemănătoare cu Imaginea 17. După ce
ai scris programul, rulează-l pas cu pas pentru a vedea cum se construieşte desenul tău.
Indicatie exerciţiu 13:
Desenează mai întâi căsuța pe o foaie de matematică în care o steluţă va ocupa exact un påtrăţel.
EX 13 VA ROG FRUMOS
Anexe:
Răspunsuri la întrebare
Răspuns de
3
#include <iostream>
#include <cmath>
using namespace std;
int main()
{
int i, j;
cout << " *\n";
cout << " * *\n";
cout << " * *\n";
cout << "*******\n";
cout << "* *\n";
cout << "* *\n";
cout << "* *\n";
cout << "*******";
return 0;
}
Alte întrebări interesante
Matematică,
8 ani în urmă
Matematică,
8 ani în urmă
Limba română,
8 ani în urmă
Geografie,
8 ani în urmă
Matematică,
8 ani în urmă
Matematică,
9 ani în urmă
Matematică,
9 ani în urmă