Limba română, întrebare adresată de MihaelaCegolea2, 9 ani în urmă

De alcatuit un text cu numerale pina la o pagina.))
Multumesc mult♥

Răspuns de Alesiavladau
                                       Cinci zile de concediu
Astazi implinesc treisprezece ani,asa ca m-am hotarat sa merg in vacanta cu cele doua surori si parintii mei pentru 5 zile la Brasov. M-am trezit de dimineata si am baut trei cafele toata ziua ca sa nu adorm in tren. Erau 24 de vagoane. In vagonul meu mai era si o batranica cu care eu si sora mea,Elena ne-am inteles f bine . Cand am ajuns in statiune, am luat un taxi pentru a ajunge la hotelul situat la 2000 de m inaltime.Am platit suma de 124,99 de lei,ne-am luat cele sase valize si am intrat in hotel. Am putut sa observ o familie care pleca si 3 ospatari,fiecare cu cate o farfurie in mana. Am luat cheile de la cele doua camere,am urcat sus si ne-am instalat,urmand a doua zi sa urcam la cota 2400. Intr-un final vacanta noastra s-a terminat,toti cinci fiind suparati,dar bucurosi pentru cele cinci zile frumoase petrecute la hotelul "trei stejari"