Limba română, întrebare adresată de iimker3140, 8 ani în urmă

O poveste frumoasa minim 50 cuv.

Răspuns de crmde1

Răspuns:

Vacanța de vară din acest an a fost interesantă și memorabilă. Fiecare zi a fost plină de evenimente.

În iunie, împreună cu colegii de clasă, am mers într-o tabără. Mi-a plăcut foarte mult tabăra. Am jucat jocuri sportive, am concurat în diverse sporturi, am participat la diverse competiții. Seara, mergeam la discotecă. Mi-au plăcut discotecile, deoarece îmi place muzica și dansul. Mi-am făcut mulți prieteni noi și mi-am cunoscut colegii mai bine decât la școală.

Când m-am întors acasă după tabără, împreună cu părinții mei am plecat în Bulgaria să ne odihnim la malul mării. Ne-am cazat la un hotel frumos din Sofia . Mi-au plăcut foarte mult plajele pietroase, marea albastră și numeroasele excursii. Mama și tata mi-au permis să fac scufundări și am văzut viața pe fundul mării. Am vizitat și parcul acvatic, am făcut excursii pe o navă cu motor și am călărit pe cai. Odihna mea la mare a fost de neuitat.

În august, am fost la țară să-mi vizitez bunicii. Am mulți prieteni în satul în care locuiesc bunicii mei și am petrecut timp împreună. Am mers la înot și la pescuit.

Vacanțele mele de vară zboară surprinzător de repede. Acum anul școlar tocmai a început, dar „aștept deja noi vacanțe, noi impresii și noi prieteni.