Limba română, întrebare adresată de didididi3040, 9 ani în urmă

Realizati o compunere in care sa descrieti o zi , asa cu v-o imaginati voi,in Egiptul antic, in care tu esti faraon.

Răspuns de Danielaaaaaaaaaaaa
Vacanta in Egipt

Era o zi minunata de vara. Eu si parintii mei ne-am hotarat sa mergem in Egipt. Mama adora piramidele iar mie imi place nisipul fierbinte si soarele dogoritor.
Am luat avionul din Bucuresti catre  la ora opt dimineata, am ajuns acolo la ora doisprezece noaptea. Am mers la hotel unde ne-am cazat, iar "a doua zi" a mers catre orasul Gizeh (o parte a orasului Cairo de astazi) unde am vizitat Marea Piramida din Giza.
Ghidul de acolo era din intamplare roman, care locuia in Cairo. El ne-a povestit ca aceasta piramida a fost timp de 43 de secole cea mai inalta constructie din lume. Ne-a mai povestit ca fetele piramidei erau placate cu placi slefuite din calcar, desi semanau cu niste pietre gigantice si ca a fost construita de faraonul Khufu din a para dinastie.
Ghidul s-a imprietenit cu noi si a spus ca ne va prezenta si cateva locuri frumoase din Cairo:
Biserica Sf. Barbara, Citadela si Sfinxul.
A fost foarte frumos in Egipt si o experienta foarte frumoasa!
>>>> nu pot sa iti dau cum ceri tu <<<<<