Limba română, întrebare adresată de ketnet18, 8 ani în urmă

redacteaza o pagina de jurnal în care sa precizezi experienta trăită timp de 7 zile într-o tabăra la munte în anotimpul toamna

Răspuns de temungin

Răspuns:

In sfârșit acasă la jurnalul meu. Am fost în tabara la Păltiniș, unde am stat o săptămână. Am plecat luni, 28.10.2019, dimineața din București. Întâlnirea a fost programata pentru ora 8.00 în fata scolii. Atât eu cât și colegii eram foarte entuziasmați. Drumul pana la destinație a fost lung, aproximativ 7 ore, dar o data ajunși parca am întrat în alta lume.Gazdele pensiunii și natura erau precum din povesti. Am servit cina, am făcut o plimbare ușoară și am stabilit programul pentru a 2 a zi.

Marți 29.10.2019.A fost o zi plina de activități. Am fost la cules de ciuperci, am jucat v-ați ascunselea prin gradina pensiunii, am tras cu arcul, iar seara am făcut un frumos foc de tabara.

Miercuri 30.10.2019. O zi cam ploioasa. A trebuit sa petrecem mai toată după amiaza în cabana,citind,jucand cărți, ascultând muzica, pictând.

Joi 31.10.2019. Soarele ne-a ajutat și am reușit sa facem un traseu montan în. Munții Cindrel, sa vizitam Schitul Păltiniș și am făcut nenumărate poze!

Vineri 01.11.2019.Am fost în Sibiu. Am vizitat Muzeul Brukenthal, Muzeul Astra, Podul Minciunilor și am petrecut mult timp mâncând și făcând poze în Piața Mare,în centrul orașului.

Sâmbăta 02.11.2019. Gazdele ne-au pregătit câteva surprize. Ne-au data biciclete cu ajutorul cărora am ajuns într-o pădure de stejar extraordinara, ne-au făcut un picnic acolo. Când ne-am întors am avut invitați un ansamblu folcloric din zona, ce au cantat pentru noi, dansând alături de ei și seara am înălțat lampioane.

Duminica 03.11.2019. Toți am fost puțin altfel. Poate de la o noua repriza de ploaie, poate de la oboseala, poate de la bucurie, poate de la tristețea ca mâine plecam... A fost o zi,mohorât.

Luni 04.11.2019. Autocarul ne-a luat din fata pensiunii la ora 10.00 și ne-a condus spre lungul drum, de data asta și mai obositor parca pana la București. Am fost toți tăcuți, gânditori, visători. M-am uitat pe poze, am citit și am încercat sa ma gândesc la zilele de toamna petrecute în tabara de la Păltiniș.