Limba română, întrebare adresată de stoianovraisa19, 9 ani în urmă

scrie o compunere cu titlul familie mea

Răspuns de costachescutibe
                                                   Familia Mea
 Eu impreuna cu familia mea am decis sa mergem la munte in vacanta de vara.Zis si facut , ne-am facut bagajele si am plecat. Dupa ce am ajuns la un hotel , o doamna care nu avea nicio treaba cu noi , s-a legat de tata ca a parcat prost.Tata fiind calm a mutat masina mai incolo.Acea doamna a plecat , noi ne-am cazat si am zis sa stam putin in pat.
  Pe la vreo 5 am plecat sa urcam muntele , dupa 2 ore de urcat am coborat si am mers la o pizzerie unde am mancat cea mai buna pizza din oras.A doua zi am mers la Castelu Bran unde am asteptat 2 ore sa intram sa vedem cum este inauntru.Zis si facut am intrat , am facut poze , si dupa am plecat la hotel.
 I-am spus familiei mele ca m-am plictisit la munte si am plecat in drum spre mare. Unde mi-a placut mai mult.

Sper ca te-am ajutat , si scuze daca am facut greseli gramaticale! :)
Răspuns de OMERsiDEFNE
FAMILIA MEA
Eu împreună cu familia mea:tatăl meu Ion,mama mea Geta,sora mea Alina și eu Ileana.Noi am decis sa mergem la mare în stațiune de la Mamaia.Noi mergem cu mașina noastră personala.O sa stăm trei zile la mare.In prima zi mam dus im mare și am înnorat mam distrat atât de tare și partea cea mai tare este ca miam făcut foarte mulți prieteni.Seara am mers la restaurant la hotel și am mâncat de toate pe urma fiecare sau dus în camerele lor tata cu mama dorm intr-o camera și eu cu sora mea intr-o camera.Dimineata după ce mam sculat mam spălat pe ochi pe dinți am făcut un dus și am ieșit în oraș cu familia mea.Am mers într-un aqua-park a fost extraordinar mam dat cu sora mea pe topoganele cu apa a fost cea mai tare zi din viața mea.Iar părinți noștri ne-am făcut poze și pe urma sau dat și ei deci a fost foarte tare.Seara am ajuns acasă la fel,am mâncat și ne-am băgat la somn.A treia zi de dimineata am mâncat și m-am dus sa înot.Pe la prânz am mâncat din nou și mam dus sa vizitez multe parcuri cu topogane de apa.Chiar dacă am repetat ăsta toate cele trei zile nu a contat pentru mine și pentru familia mea dacă acolo ne-a plăcut ăsta este apoi dupa - amiaza ne-am făcut bagajele și am plecat acasă.
SPER CA TIA PLĂCUT!!!!!!!!!!!