Limba română, întrebare adresată de zavaczkilorena50, 8 ani în urmă

Scrie o compunere de 20 25 randuri despre o intamplare petrecuta la mare

Răspuns de andreea2671

vacanța era pe sfârșite așa că eu si surioara mea cum am ajuns la mare am fugit am fugit spre hotel neam lăsat toate lucrurile și am fugit spre piscină ce mai înotam surioara mea începuse să plângă și se ridicase din piscină Eu vroiam să mă duc la ea dar din păcate costumul meu de baie se rupsese ce făceam surioara mea tot plângea din ce în ce mai tare am văzut că era zgâriată la mână mă mânca mama dacă afla iar o doamnă Îmi spus să mă duc la ea dar eu fără costum am zis că nu o cunosc și tot mă uitam după costumul meu când o vedeam pe mama vorbind cu acea femeie gata mă omor îmi mi vine este minte mă dusesem la fund și așteptam să mor deodată am văzut costumul lam luat imediat pe mine mă dusesem da surioara mea o calma asem am ascuns rana și o vedeam și pe mama că venea ma întrebat de ce plângea iar eu eu am zis că vrea să steie în piscină pentru adulți

Răspuns de duitrascua12

Răspuns:

La mare

A sosit insfarsit si vacanta de vara.toti copiii isi fac planuri despre ce vor face în vacanta cea lungă de vara.Unii vor merge la mare,alții la munte,unii la bunici,iar alții in alte tari.

Eu împreună cu părinții mei vom merge la mare la constanta fiindcă acolo e

foarte frumos.

Trecuse doar o saptamana din vacanta de vara si noi eram deja în mașină si mergeam spre constanța.Cum am si ajuns ne-am cazat la un hotel,ne-am dus bagajele in camera de noastra de hotel si cum era amiaza am mers pe plaja sa ne relaxam putin.

Eu cum am ajuns pe plaja m-am dezbrăcat si m-am băgat în apa si am inceput sa înot

pentru a ma duce unde era apa mai mare.Cum eu tot inotam si ma departam tot mai tare de mal valurile marii începeau să crească,pana cand a venit un val care avea aproximativ 2 metri care m-a doborât si m-a scufundat în apa.Atunci era sa ma înec dar am avut noroc ca sunt un/o bun/a inotator/inotatoare si am reusit sa ma ridic la suprafață pana nu rămâneam fara aer.

Cand am ajuns pe plaja i-am spus totul mamei,iar ea mi-a spus că nu mai am ce cauta atat de departe de mal.Eu am ascultat-o,iar în acea săptămână în care eu am stat la mare nu s-a mai întâmplat sa reusesc aproape sa ma înec.

Explicație:am folosit si eu asta pentru tema scuze