Limba română, întrebare adresată de mikimihaela204, 8 ani în urmă

scrie o compure cu 150 cuvinte in care sa povestesti o întâmplare cu si despre prietenul cel mai bun ​

Răspuns de xyalleyx
Eram cu cel mai bun prieten al meu la pescuit. Era duminica, chiar dupa biserica. Eram imbracati frumos si le-am spus parintilor ca mergem in parc la o plimbare, dar noi am tulit-o acasa, am luat unditele si plasele si am mers direct la rau. Acolo am realizat ca nu avem momeala, asa ca eu m-am dus la magazinul de pe colt si prietenul meu s-a pus pe sapat dupa rame. Am adus paine, ramele pline de noroi si am inceput a pescui, amandoi eram foarte pasionati dar nu si talentati. Am prins ceva, era un peste asa de mic, nu se satura nici un pisoi daca il manca! M-am enervat si am aruncat iar cu 2 rame de data asta, am prins ceva greu, mare. Am incercat sa trag dar firul s-a rupt, am cazut in rau si prietenul meu incercand sa ma prinda a cazut cu mine. Camasile noastre albe erau acum un maro deschis si miroseau a peste. “Ce ne facem acum? Suntem morti daca ne vad parintii asa!” am spus noi, dar impreuna am venit cu o idee, am luat pestele micut, am mers acasa si ne am aruncat camasile peste gard, am luat altele de la tata. Erau largi asa ca le am rupt si le am cusut la loc, macar la croit eram buni. Aratam ca si noi, pestele l am dat la caine ca sa nu suspecteze nimic parintii si am intrat in casa. Am scapat pe moment, pana a doua zi cand vecina a venit cu camasile la usa.
Prietenul cel mai bun, si in belele e cu tine, si de cazi in rau, e cu tine!