Limba română, întrebare adresată de bugaMihai, 8 ani în urmă

Răspuns:

Vacanta de Crăciun

Explicație:

De obicei, de Crăciun mergem la bunici, dar in aceasta iarna am decis sa mergem în New York.

De dimineață înainte de plecare, mi-am luat o carte ca să nu mă plictisesc in avion. În ciuda așteptarilor nu am citit. Am fost captivata de priveliște,iar apoi am adormit. Când am ajuns era foarte aglomerat. Ne-am cazat la un hotel, iar apoi am mers la restaurant. A doua zi după micul dejun am mers la un magazin și m-am pierdut de părinți. Aveam bani la mine asa ca mi-am cumpărat câteva haine. Apoi, după 2 ore m-au găsit părinți. Seara a venit Moș Crăciun, iar după 2 zile am plecat acasă.

Răspuns de anonim8731

Răspuns:

Vacanta de craciun

Explicație:

Este o zi ploioasa, iar maine vom avea vacanta de craciun. Toti colegii o asteapta de mult timp, dar si eu. Im vacanta am planuit sa fac biscuiti si turta dulce cu bunica, si sa ma dau cu sania si cu schiurile cu familia.A trecut ziua si a venit noaptea si Amalia isi decora casa de Craciun, dupa cateva ore a trcut si ziua.. Mama!! Striga Amalia.Ninge! Si Astazi avem vacanta si voi face dulciuri cu bunica! Abia astept! Treceau si orele Amalia manca popcorn si se uita la televizor in timp ce venea bunica.Amalia,vino sa gatim! Spuse bunica. Amalia venea de indata si faceau dulciuri cate era ziua de lunga.Dupa o saptamana Amalia a facut toate lucrurile care si le planuise, dar ca surprisa tatal ei a dus-o si la Patinoar.