Limba română, întrebare adresată de Utilizator anonim, 9 ani în urmă

un microeseu de 10 15 rinduri cu tema vacanta de vis s-au vacanta un chin in care vom utiliza verbe la timpul trecut adjective substantive la genul feminin si pronume dau 99 de puncte si coroana

Răspuns de Ecaterina11111
O vacanţă de neuitat
Era vara! Soarele stralucea puternic pe cerul lipsit de nori.
Eu, împreună cu familia mea iubitoare hotarasem deja ce vom face in vacanta aceasta minunata- vom merge la mare!
Ne-am trezit dis-de-dimineata si am plecat in spre mare. Eram foarte emotionata si entuziasmata. Ajungand acolo, eu impreuna cu fratele meu am jucat volei, am innotat cu părinţii, am mancat la restaurant.
A fost o vacanta si o calatorie de neuitat si sper ca si la anul sa am parte de astfel de vacanta.
Răspuns de alexandrucucu
E vara. Parintii au procurat bilete sa merge in vacanta la munte in vacanta de vis.Peste o zi am ajuns.Am plecat la hotel si am inchiriat o camera,dupa aceasta am plecat sa ne dam cu schiurile apoi cu schiurile la hotel seara meam jucat in canera cu copii la hotel era si o piscina neam scaldat si in pat la culcare atunci a fost vacanta de vis