Engleza, întrebare adresată de Ally1234, 9 ani în urmă

Urgent compunere 8 randuri de caiet studentesc cu titlul my summer plans cu traducere in romana

Răspuns de ana3ana3ana3
This summer holiday was the best I had ever. First of all I visited my grandparents at the countryside and there I had a lot of fun with my dog. I picked fresh fruits by myself and I cycled my bike almost everyday. Although this summer wasn't very sunny, I went to the seaside with my best friend. We stayed there for one week and we went every morning to the beach to play in the water, and at the night to walk around it. But the best part is that you could see the sunset from our hotel room. It was absolutely amazing. After that we went home and I went in the park almost everyday to meet with my class mates, and we played and ran until we had to go. But also I did my homework and I read five books. This was the best summer I had!
Această vacanță de vară a fost cel mai bun am avut vreodată . Mai întâi de toate am vizitat bunicii mei de la tara si acolo am avut o mulțime de distracție cu câinele meu . Am ales fructe proaspete de mine și am pedalat bicicleta aproape zilnic . Deși în această vară nu a fost foarte insorita , m-am dus la mare cu cel mai bun prieten al meu . Am stat acolo timp de o săptămână și ne-am dus în fiecare dimineață la plaja pentru a juca în apă , iar la noapte să se plimbe -l . Dar cea mai bună parte este că veți putea vedea apusul de soare de la camera noastră de hotel . A fost absolut uimitor . După aceea ne-am dus acasa si m-am dus în parc aproape de zi cu zi pentru a se întâlni cu colegii mei de clasă , și am jucat și a fugit până când a trebuit să meargă . Dar , de asemenea, am făcut temele și am citit cinci cărți . Acesta a fost cea mai buna vara pe care am avuto !