Limba română, întrebare adresată de florinflorynel3, 9 ani în urmă

Vreau si eu o compunere subiectiva despre O vacanta la munte iarna (care sa nu fie pe net.)

Răspuns de padurarudaria1
Intr-o zi de iarna , ne-am gandit sa mergem la munte . parintii mei s-au gandit ca nu ar fi rau sa mai luam o gura de aer curat. si-au luat concediu de la munca si intr-un weekend ne-am facut bagajele si am plecat la munte. dupa 3-4 ore de mers in sfarsit am ajuns in asa numit Raiul pe pamant . era aer curat , paduri , rauri repezi ce se sfaraia printre prietrele nemiloase. ne-am cazat la un hotel , ne-am despachetat si am iesit afara . muntii erau inalti stralucea zapada . soarele ne era ca si un ghid ne conducea catre cele mai frumoase locuri . Era atat de frumos . M-am tavalit in zapada si am dat cu bulgari de omat in sus si zapada cadea ca o ploaie de aur .... cand am ajuns la hotel ... eram obositi cu totii si ne-am pus langa soba si am tras un pui de somn ... asa se sfarsise mini vacanta noastra ..... :-) sper ca team ajutat ... Te-am lasat pe tine sa alegi un titulu potrivit ;-)
Răspuns de Utilizator anonim

Oglindă, oglinjoară ...

Zi frumoasă de iarnă cu omăt cât casa şi cer senin ca o fermecată oglindă ce-ţi aşteaptă şoapta: oglindă, oglinjoară, învaţă-mă să fac slalom ... iară!
Din cabana veche cu-amintiri destule, ies alţi copii. Băieţi şi fete, cu schiuri aşezate perfect pe umerii lor. Chipuri vesele, senine, pregătite de ultima lecţie de schi.
Antrenorul-şi priveşte învăţăceii. E mulţumit la prima vedere, iar la a doua va da verdictul.
Schiurile alunecă elegant, băieţi şi fete au ţinută de schiori care ştiu. Sunt aproape trimfători şi-atât de serioşi. Fiecare urcă şi coboară. Şerpuiesc uşor şi toţi răsuflă uşuraţi.
O horă mare se încinge, au învăţat a schia şi sunt atât de fericiţi!
Fiecare trup coboră-n înger pe omătul rece, rostind: ,, oglindă, oglinjoară am învăţat să fac slalom iară!"