Limba română, întrebare adresată de sergiusotiut, 8 ani în urmă

Alcătuiește narațiune la persoana întâi de 10 15 rânduri în care sa prezinti o inaplare ce are loc in timpul unei calatorii cu trenul

Răspuns de Bky123

Vacanta de iarna

Eu si familia mea , ne-am propus sa mergem la munte in vacanta de vara. Zis si facut .Noi am mers cu trenul.  Am plecat dis de dimineata , cu noaptea in cap. Pe la ora unsprezece si un sfert , am fost anuntati ca trenul are o mica defectiune si se va opri pret de cateva minute la urmatoarea statie . Dupa ce trenul s-a oprit eu am iesit afara , sa iau o gura de aer . Deodata am vazut pe sinele de vizavi un catel negru . I-am intrebat pe parintii mei daca il putem lua cu noi . Ei au refuzat. Eu m-am suparat , si m-am dus sa ma joc cu catelul . Deodata mi-am amintit ca mai era un vagon gol , care avea o lada mare. Am luat cainele in brate si l-am acoperit cu o patura . M-am dus pe dupa tren , iar cand sa intru un tren , un controlor , m-a intrebat ce am acolo . Eu nu stiam ce sa mai zic . I-am spus ca e patura mea de calatorie , si nu ma pot desparti de ea ... A crezut cu greu , dar pana la urma a plecat . Am intrat in vagon . Am pus cainele in lada , am pus si patura , si apa si mancare , iar apoi am plecat . Am ajuns la destinatie , am ljat repede cainele , l-am dus pe furis in cammera mea de hotel Asta