Limba română, întrebare adresată de comanmariusionut15, 8 ani în urmă

Alcătuiti o compunere, de 150 de cuvinte, în care să descrieti vacanța ideală.

Răspuns de anastasiamariasurugi

Este vacanta!

Totul este plin de culori.Iarba cea de smarald straluceste puternic in razele strapungatoare ale soarelui,florile si-au gasit loc bun pe campia copiilor zglobii,copacii cei inalti pot fi asemanati cu uriasi ce pot atinge norii,pasarile isi ciripesc al sau cant de vara.Frumoasa scoala incepe a astepta copiii ce vor veni de abea in toamna.

Soarele din ce în ce mai puternic anunța o vară dogoritoare deoarece orașul devenise prea sufocant si părinții mei s-au hotărât să mergem la mare. Drumul cu trenul a fost obositor. Odată ajunși, părinții mei au găsit cazare la o bătrânică care locuia lângă mare. Auzeam valurile care se spărgeau de mal și eram încântată! Când am privit-o de pe balconul căsuței, am simțit o admirație atât de mare pentru mare! I-am spus mamei că vreau să mergem pe plajă.

Ajunși pe plajă, m-a impresionat nisipul cald și fin. Mi-a fost puțin frică de apă, dar aveam colacul. Tata era alături de mine. Ne-am avântat în mare și a fost superb! Am ieșit și am stat la soare, apoi am vrut iar în mare! Am fugit fără colac, crezând că o să fiu cea mai bună înotătoare. Părinții m-au scăpat o clipă din ochi și când m-au văzut în mare singură și fără colac s-au panicat. Au strigat după mine disperați. M-am avântat prea tare și nu am mai simțit nisipul sub picioare. M-am zbătut și am strigat după ajutor. Eram îngrozită! Din fericire, o fată m-a luat în brațe și m-a salvat. M-a dus la părinții care se întreptau speriați spre mine. Fata era o înotătoare foarte bună și mi-a spus că o să îmi dea câteva lecții dacă promit că nu mai fug niciodată singură în mare. Din fericire, nu s-a întâmplat nimic grav! Am învățat să nu mă avânt în mare dacă nu știu să înot cu adevărat. În acea vacanță am învățat să înot cu acea fată care mi-a salvat viața!

Ce ar putea fi mai frumos decat o vacanta de vara splendida in razele soarelui,cu copii ce se aud din zi pana-n seara si cum totul revine la viata?

S-ar putea sa fie cateva cuvinte in plus.