exista o rezolvare care sa nu folosească teorema lui Pitagora de doua ori ?
Anexe:
Răspunsuri la întrebare
Răspuns de
4
Răspuns:
Explicație pas cu pas:
Trasezi graficul functiei f.
Intersectia cu OX f(x)=0
2x-6=0 =>x=3 A(3,0)
Intersectia cu Oy
f(0)=2*0-6= -6
B(0,-6)
Aria=OA*lOBl/2=3*l-6l/2=3*6/2=18/2=9
Vezi atasamentul
Anexe:
Răspuns de
3
Răspuns:
da, cea in care nu o folosesti niciodata
si folosesti cateta 1*cateta2/2
Explicație pas cu pas:
obtii rapid punctele de intersectie cu axele, si anume
A(3;0) si B(0;-6)
deci fie cu modul fie cu formula distantei, fie tiicot ca segmentele se afla pe axe , obtii
[OA]=3 u.l. (unitati lungime)
[OB]=6 u.l.
aria = 6*3/2=9 u.a. ( unitati arie)
Anexe:
Alte întrebări interesante
Matematică,
8 ani în urmă
Matematică,
8 ani în urmă
Geografie,
8 ani în urmă
Matematică,
8 ani în urmă
Limba română,
8 ani în urmă
Limba română,
9 ani în urmă
Matematică,
9 ani în urmă
Evaluare Națională: Matematică,
9 ani în urmă