Limba română, întrebare adresată de blackfree, 9 ani în urmă

scrie un text de 13-15 randuri cu urmatorul final.gaseste un titlu potrivit.
Am urcat cu totii in autocar si am plecat catre casa.parintiinerabdatori au ascultat povestea intregii zile ,iar eu am adormit,asa cum am petrecut toata ziua.Nu am reusit sa ma schimb de hainele pe care le am purtat in excursia minunata pe care tocmai am incheiat o.

Răspuns de lorena132
Afară e frumos ,soarele strălucește ,iar spre dezamăgirea mea mă aflu în autocar alături de colegii mei ,obligata de părinți ,în drum spre o tabără de la munte.
Spre uimirea mea am ajuns chiar foarte repede la destinație, dat fiind faptul ca am stat tot drumul pe telefon. (Eu și lumea mea virtuala).
Diriginta ,m-a dus pe mine și pe prietena mea Ancuta in cabana noastra (obliga cabana foarte luxoasa ținând cont ca totuși suntem în mijlocul pădurii.)
După ce ne-am aranjat lucrurile și ne-am făcut comode în noul nostru pat(pe care totuși o sa-l avem alături o saptamana),hop;apar și alte colege și tot așa colac peste pupăză toți colegii în cabana mea.
Am vorbit ce am vorbit,și Ancutei îi vine în gând sa facem cu toții o vizita în pădure.
Acum ,ne aflam în mijlocul pădurii(departe de orice urma de civilizatie)când deodată auzim un urs.
Firește ca am alergat cu totii pana la prima cabana (adică a mea),am închis ușa ,am pus toate dulapurile în dreptul usii iar noi ne-am băgat sub par.
Am stat așa pana la cina,când Diriginta a venit sa ne cheme.
Noi i-am spus cele intamplate (a ras ceva timp)după care ne-am spus ca ursul nu era dedat un urs ci..............Un tractor stricat.
Răspuns de gheorghedanila1
in prima zi de vara eu ma duc la tabara.parintii imi ureaza drum bun si imi spun ca ma asteapa nerabdatori.in vacanta eu m-am foarte multe jocuri interesante,am facut intreceri intre echipe.invacanta a fost foarte interesant .la urma am urcat eu si cu colegii mei in autocar si am plecat catre casa.parintii mei ma asteptau nerabdatori au ascultat povestea intregii zile,iar eu am adormit,asa cum am petrecut toata ziua.nu am reusit sa ma schimb de hainele pe care le-am purtat in excursia minunata pe care tocmai am incheiat-o.